Totaaloplossing
Wij zorgen voor een integraal geheel ter ondersteuning van bedrijven
Nieuwe afzetkanalen om je producten te verkopen. Daar ben je als ondernemer voortdurend naar op zoek. Zeker nu de Corona crisis onze manier van werken blijvend veranderd heeft. Als je nog geen online verkoopkanaal had, dan is het nu meer dan ooit aan de orde van de dag. Maar ook als je wel al (een deel van) je verkoop online realiseerde, is het nu tijd om te kijken hoe je de administratieve afhandeling hiervan kunt verbeteren. Op deze manier ben je minder tijd kwijt met de administratie en kun je meer tijd besteden aan waar je goed in bent: je ondernemersactiviteiten. Bovendien zorgen beter gestroomlijnde processen voor minder fouten en meer snelheid. Dat leidt weer tot tevreden klanten en (dus) meer omzet!
Binnen Engion hebben we een aantal bouwstenen ontwikkeld die er voor zorgen dat je inderdaad de administratieve afhandeling van jouw bedrijfsproces kunt optimaliseren. Onze filosofie is dat we zo veel mogelijk gebruik maken van de standaard mogelijkheden van bestaande pakketten. Wij zorgen ervoor dat deze functionaliteit geïntegreerd wordt in het Business Central omgeving. Zo krijg je één uniforme en geïntegreerde ICT ondersteuning van jouw specifieke bedrijfsprocessen. We doen dit o.a. door koppelingen te bouwen en waar nodig stukjes maatwerk te realiseren om tot een optimaal resultaat te komen. Zo krijg je een omgeving die goed past bij jouw onderneming en specifieke bedrijfsprocessen, tegen optimale kosten. Een oplossing die (grotendeels) gebaseerd is op bestaande oplossingen is immers altijd beter onderhoudbaar, beter uit te breid en aan te passen en kent dus een lager kostenniveau.
Vanuit Engion leggen we zo een focus op het ondersteunen van (groothandels)bedrijven die middels optimale automatisering hun processen optimaal aan willen kunnen sturen. Denk aan het automatisch verwerken van verkooporders die via een webshop binnenkomen en het prijzen van artikelen vanuit Business Central. En aan een automatische verwerking van (elektronische) bankafschriften en het automatisch verwerken van inkoopfacturen. Maar ook het automatisch verwerken van transacties in je magazijn of in je productieproces, bijvoorbeeld door je medewerkers uit te rusten met barcode scanners. Deze scanners zorgen dat voor automatische verwerking van mutaties in je administratie.
Specifiek brengen we vanuit Engion een focus aan het ondersteunen van bedrijven die naast Business Central gebruik willen maken van één of meer van de volgende oplossingen; hierbij zorgen wij voor een integraal werkend geheel:
Integratie met een webshop oplossing (Magento, Sana Commerce, Shopify)
Automatische bankverwerking: Engion is de Nederlandse implementatiepartner van OPplus waarmee een elektronisch bankafschrift voor 90% automatisch verwerkt kan worden. Nog slechts in 10% van de gevallen is nog een handmatige interventie nodig. Er is overigens nog geen enkel ander product op de markt dat zo’n goede score heeft op het gebied van herkenning.